onsdag 1 juli 2009

Hjälp mig snälla

Det är dags att köpa ett par nya brillor. Mina andra är så gamla och fula så jag skäms när jag har dom på mig. Som längst går jag och hämtar posten med dom och då hoppas jag så innerligt att ingen annan ska hämta posten just då...tänk om någon fick se mig i dessa fula flaskbottnar. MEN nu jädra ska det bli andra bullar. Jag har lånat hem fem par, vilka tycker ni bäst om...jag är tacksam för lite hjälp....

nr 1

nr 2, dessa är svarta på sidorna.

nr 3

nr 4 (haha)

nr 5

Inte så lätt att ta kort på sig själv, men jag fick lite hjälp av Björn sedan. Såhär fin är man i håret när man inte har något vatten som man kan tvätta sig i.... ;-) Korten togs i måndags när hela staun va utan vatten, va beroende man är av vatten märker man då och vad man tar för givet att det alltid finns där i kranen. Nehe nu ska jag ut och måla huset.

12 kommentarer:

  1. Jag gillar par nr4 & par nr1 bäst. Vad kul att du ska köpa nya brillor. ANnars kan jag rekommendera en ögonoperation. Det är HELT fantastiskt!!!

    SvaraRadera
  2. Nr ett tycker jag är snyggast, men nr 2 kommer inte långt efter! Hur som helst är dom fina alliohop!!;)

    SvaraRadera
  3. Vågar tyvärr inte operera ögonen, är rädd att jag blir helt blind då...

    SvaraRadera
  4. Nr 1 helt klart, nr 4 på en fin andraplats

    SvaraRadera
  5. Jag tycker nr 1 eller nr 2. I vilket fall som helst så är du as snygg i glasögon, en riktig pingla!

    SvaraRadera
  6. hehe tack Kim snällt sagt, om det är någon som är en pingla så är det du

    SvaraRadera
  7. Hey, vilken läcker brud ;)! Vi röstar för par nr 4. Du passar riktigt bra i svarta bågar. /Nyköpingsligan

    SvaraRadera
  8. Får du 2 betala för ett par? Det gjorde jag och då tog jag ett par skarpare (som 4orna) ett par ljusar som ettan. Superfina!

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du vet precis hur du ska göra nu :-))

    SvaraRadera
  10. Ta inte 3an, de har jag=)

    SvaraRadera
  11. Har redan bestämt mig för 3:an :-)

    SvaraRadera
  12. Nu har du ju redan bestämt... men du var sketasnygg i alla!

    SvaraRadera