fredag 18 december 2009

Om jag hade "lite extra pengar"

då skulle jag (Björn oxå såklart) köpa ett litet krypin här någonstans...

Södermalm

Var hemma hos grannarna på middag igår....dom kommer från Stockholm så naturligtvis blev det lite Stockholmsprat och jag fick väl krypa till korset lite och erkänna att jag faktiskt saknar denna underbara stad...Så tankarna började spåna iväg framåt småtimmarna...tänk va mysigt det hade varit med en liten lya där, som man kan åka upp till lite då och då, gå på konserter, träffa vänner och familj, njuta av Stockholms nattliv, åka på skärgårdsturer, gå på grönan...ja you name it, listan kan bli lång. Vi får se vad som händer med denna tanken....en vacker dag kanske, när jag är rik ;-) Tänk vad tråkigt livet skulle bli utan drömmar....

4 kommentarer:

  1. Ja, varför har ni inte lite extra pengar?Saknar dig här uppe. Sitta och dricka vin på medis, gå på konserter och shoppa lite. Och så kan vi gå på Kellys och Rocks och titta på långhåriga pojkar. Det finns säkert någon korthårig som jag kan vila ögonen på ;-)

    SvaraRadera
  2. hihi, ja varför inte. Saknar dig oxå. Hoppas jag kan ta mig uppåt snart, lite vin på medis då da o lite ögongodis..Kram på dig!!

    SvaraRadera
  3. Jag kommer gärna och hälsar på i er fina lägenhet ;oP Skulle ju vara trevligt!!!

    SvaraRadera
  4. Du är alltid välkommen till SOlna om behovet blir för stort. Innan du köpt ditt egna krypin tänkte jag. Kram

    SvaraRadera