lördag 5 december 2009

gott o blandat

från Nyströms bildsamling. Va hemma hos min syster i veckan och lade in några av våra kort på deras dator, samtidigt så passade jag på att få med mig lite av deras kort hem hit...här kommer en salig röra av alla möjliga...

Vi börjar med lite bröllopskort...jag med min svåger, jag var ju tärna.





Det fina brudparet!


Jag fyller år (30 tror jag), firar det med ett gäng tjejer i stan, tyvärr är jag sjuk och har feber och får åka hem tidigt :C


Alltid lika oskyldig.... (min 30-års fest, 70-tals tema...)


Elias fyller år.....vad gör far?? hmmmm, han har en tendens att bli lite nervös när kameran kommer fram...



Sångfåglarna! (Någon som behöver körtjejer, så hör av er ;-) haha. Johanna kan ju sjunga men jag, jag kan mima iaf....


Nu är det natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar