lördag 19 december 2009

Ingen julstress här inte...

eftersom jag är en av dom få (känns det som), som inte känner någon julstress så har jag ju tid att blogga såhär några dagar innan dopparedagen. Här kommer en liten bildserie på vad vi pysslat med de senaste dagarna...

Vi har bakat pepparkakor.

Vi har gjort saffransbullar med mumsig mandelmassa i.

Vi har haft glöggfest.

Många klappar är inhandlade och inslagna. Jag är väldigt harmonisk när detta kortet tas av den enkla anledningen att jag lyssnar på Erik Grönwalls skiva samtidigt. Till min STORA förvåning hittade jag den i stan redan idag...:-) trodde den skulle släppas på måndag. Den är grymt bra iaf, kan rekommendera den.
Nu avslutar jag med att bjuda på lite mindre bra kort....

Behövs ingen nämre presentation av dessa ufon kanske.. ;-)

Många säger att Maria och jag är lika...ja det är vi kanske ;) Inga vackra kort jag vet, men som sagt, jag bjuder på det.

Förresten, jag avslutar med denna bilden, VAD är det ni ser på bilden. Den är ca 14 cm lång....och tydligen väldigt användbar....

Natti natti, imorrn är det den stora "hämta hem granen från skogen - dagen"

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder!!! Skit att man ska jobba och missa glöggfesten... buhu! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är med dig! Ingen stress här heller. Det är skönt!

    SvaraRadera
  3. UFOn?? De ända snygga den kvällen!!

    SvaraRadera