onsdag 2 december 2009

Björnen sover..

Dagarna på havet har gjort sitt och nu sover han sött.
Va tvungen att åka ändå till Kalmar för att hämta honom då hans rederi hade klantat sig lite och bokat flyg till Kalmar istället för Kallinge men så ledsen blev jag inte, hade ju möjlighet att åka förbi IKEA. Tanken va att jag skulle komma hemifrån kl 15.00 för att ha mycket tid innan Björn skulle hämtas men tidsoptimist som man är så kom jag härifrån 1½ timme senare MEN jag hann svepa igeom IKEA på 30 minuter och du kan va lugn Jojo jag hann köpa handdukar och lite andra grejer oxå faktiskt ;-)
Sedan tänkte jag handla lite mat innan jag hämtade Björn så jag stressade till City Gross, ringde Björn och sa att jag tyvärr hade blivit lite sen av någon konstig anledning. 10 minuter senare står jag i kassan och ska lägga upp varorna på bandet och inser att i min korg ligger bara en julstjärna.....hmmm, skit me, hade tagit någon annas kundkorg. Då började den stora jakten efter MIN kundkorg.....
Väl hemma lagades det mumsmat, det är alltid fest när Björn kommer hem....


Förrätt: toast Skagen.....här är ju tyvärr bildbeviset på att röran är färdigköpt MEN åhhh så gott det är. Till huvudrätt blev det Tinas cookalong mat från i veckan....

oxå väldigt mumsigt.

Nu är det natti natti som gäller!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du inte stressade för min skull! Så himlas viktigt var det ju inte!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Låter aningens vimsigt men sååååå mysigt att han äntligen är hemma=)

    SvaraRadera
  3. Ne Johanna, så var det inte. Ville verkligen ha mkt tid i Kalmar skulle gått på Mairo oxå men hann inte det. Fattar inte varför jag alltid ska vara sen :C

    SvaraRadera