tisdag 22 december 2009

Nöjd!

Klockan är 23:29 och det är dan före dan före dan och jag sitter framför "min" nya dator och är Nöjd ...äntligen en bärbar, jag kan sitta var jag vill och surfa :-). Jag behöver inte vara asocial som Björn tycker att jag är när jag "bara ska upp o blogga".....
I förrgår var vi i Lönnemåla (min pappas föräldrarhem) och högg vår gran. Den va väldigt fin där den stod i skogen med massa snö på men hemma i vardagsrummet utan snö såg den lite annorlunda ut MEN visst den är fin.

Med yxan i högsta hugg bar det iväg ut i skogen....

"Våra" rådjur myser i trädgården.

Igår var vi Kalmar och handlade undan, nu är alla klapparna inhandlade och vi är harmoniska. Tomten kom tidigt till oss i år och lämnade denna låda som jag va snabb med att använda....., tack tomten ;-)

Å kollar man noga ser man tom att jag är inne på Erik Grönwalls hemsida, en bra sida by the way.....hihi

Nu är det natti natti som gäller. Önskar ER alla en riktigt god jul!!!

3 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med en bärbar! Vi är asociala tillsammans i vårt hem, sitter i varsitt hörn av soffan och surfar. Pratar gör vi via Messanger :-)
    God Jul på er!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga vinterbilder!! :) GOD JUL på er, massa kramar

    SvaraRadera
  3. FINA BILDER!
    Tack för en fantastisk kväll i går!

    SvaraRadera