tisdag 15 december 2009

Nyhetstorka på Blt

Häromdagen ringde dom från Blt (Blekinge läns tidning). Det var dags att göra en årskrönika och dom undrade om dom fick följa upp "Cornelis-incidenten....". Ni som inte vet så var ju Cornelis på rymmen några dagar i oktober och jag va helt övertygad om att vi sett honom för sista gången MEN lyckligtvis så kom han ju tillbaka OCH detta vill nu tidningen skriva om....ja så är det väl i lokalblaskorna. Men Cornelis skötte sig galant när blixtrarna flög omkring honom...

4 kommentarer:

  1. Wow... en kändis-katt! Hur visste Blt att han varit ute på rymmen??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh missade du annonsen eller ;-)

    SvaraRadera
  3. Hur visste BLT... Hmphf va fan! Tror du jag rymde för nöjjes skull. Det var ju svinkallt och taskigt med käk. Fick ju masa mig hem när det blev för djävligt. Allt det jag gjorde för den uppmärksamheten och så var det bara BLT som nappade... Hallå BBC, The Times, SvD och alla andra. Nu får jag väl hänga ut med de två tomtarna som tror de sköter om mig tills någon annan börjar bry sig. FFFFFFFFFfffsssshhhhhtt!! Satan, nu kommer morsan. Jag måste dra / Cornelis

    SvaraRadera