söndag 19 april 2009

Underbar kväll

och allt tack vare Caj Karlsson. Denna fantastiska människa gjorde så att hela konserthuset gungade igår. En konsert som skulle varat i 2½ timme blev hela 4 timmar lång, jag njöt varenda minut av kvällen. Jag norpar här en fin bild från kvällen av Maria...på hennes blogg finns mer skrivet om kvällen.


Idag har det varit slapp-söndag med lite motionsinslag. Vi promenerade in till byn för att hämta bilen. När det är promenad-dags så måste man ju ha kameran med sig...det säger Björn iaf, så självklart togs det kort. Och tas det kort så blir det oftast en tävling av det..

Den som vet var jag är här..den personen blir jag mäkta imponerad av...

När vi hämtade bilen så fastnade vi hos min far...där blev vi sittandes i solen...lääänge, nu är jag röd o fräknig igen, men skönt var det.

Ha en skön vecka, kram på er!

11 kommentarer:

  1. Visst var det en helt underbar konsert!!=) Jag upptäckte precis att din sida inte "automatuppdaterar" sig på min blogg så jag har missat alla härliga bilder från er påsk m.m Undrar vad det är för fel på min blogg=0

    SvaraRadera
  2. Jag önskar jag vore där...
    Jag gissar att det är på vägen mellan lärkvägen och bondgården!

    SvaraRadera
  3. Precis som Johanna gissat, gissar jag också!

    SvaraRadera
  4. Skitsnygg väst förresten.. ;)

    SvaraRadera
  5. Tack Ia, har fått den av min man... Hur fasen fixade ni den bilden, kunde ju ha varit i precis vilken jäkla skog som helst...GRATTIS iaf. Kram kram

    SvaraRadera
  6. Tävlingen är ju redan avgjord - så jag får väl försöka vara lite mer alert nästa gång. Bilden på dig är hur som helst underbar! Så snygg!

    SvaraRadera
  7. det är nåt speciellt med den där skogen o jag har väl gått där nära hundra gånger skulle jag tro...

    SvaraRadera
  8. Sen var du ju så snäll och skrev vilken promenad ni gått.. ;)

    SvaraRadera
  9. ja det är klart....tänkte inte på det, dumt av mig...haha

    SvaraRadera
  10. Skåne..nu tror jag att du är ute och cyklar igen ;-)....SKÄRPNING

    SvaraRadera