fredag 17 april 2009

Hallström o Johansson

Ja dom träffades på golfbana och fann varandra lite granna...Efter golfrundan kom dom hem till oss och vi fick ÄNTLIGEN bjuda Kicki o Tomas på lite mat....trevligt. Jag tror det räcker med fotografier för att beskriva hur otroligt mysigt vi hade det...

Sjöstedarna var först på plats...vi skulle ju laga lite mat tillsammans!
Maten dukades upp och avnjöts....

Sedan var det dags ör killträff i garaget...det lät lite mycket när Björn startade motorcykeln tyckte Jens....

Vänner för alltid!!!

Min svärmor o min underbara vän Jojo!

Claire & Tomas

5 kommentarer:

  1. Å fina bilder, jag blev lite rörd... Vänner för alltid - så sant! Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Undrade vad det för en mullig gammal dam som var på bilderna, förstorade upp och såg att det vat jag!!! Huamej. Slut efter en underbar konsert med Caj, han var bäst av alla o vilken publik vi var. Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Verkligen fina bilder!! Mamma du är ju sktisnygg, långt ifrån mullig. Nu är det så himla längesen vi sågs och jag börjar bli lite knäckt över att vi aldrig får ihop det, jäkla Johanna som har läger och Björn som åker på jobb när Johanna väl är ledig.. ;) Och jäkla alla kräksjukor som satt stopp ocks¨å!

    SvaraRadera
  4. Jag ser inge mullig gammal dam Kicki, ser bara smärta fina golf-pinglor. Vi hade oxå supertrevligt igår, Caj är underbar. Ja vi skötte oss riktigt bra som publik måste jag säga...

    SvaraRadera
  5. JA VERKLIGEN dags att ses snart IA det var alldeles för längesedan...svårt att få till något nu innan Björtan drar men sedan är han tillbaka i mitten av maj...då jädrar

    SvaraRadera