torsdag 9 april 2009

Tveksamma bilder....

Igår var det vuxenkväll (som Johanna så fint kallade det...jag känner mig inte så vuxen..;-). Iallafall så kom Sjöstedtarna hit på lite mat o vin o guitar hero - äntligen min tur att få glänsa lite! Jag förlorar ju alltid Sing star men här har jag min chans att någongång oxå få ligga på toppen. Menyn i korthet, hade tänkt sätta omdömme efteråt...men det är nog överskattat.


Till förrätt var det Björtans gorgonzolagrottor - dom blir bara godare och godare för varje gång jag äter dom, såhär fina blev dom. Till huvudrätt grillad fläskfile, potatis och grönsaker i ugnen med Maddes coleslaw. Efterrätt - chokladglass helt enkelt. Till detta serverades det massa konstigt Tysklandsvin, som inte smakade så tokigt och sedan var det ju HELA 15%.... Sedan var det dags för lite gitarrspel, gick bra för oss allihopa...Johanna som var helt nybörjare fixade det galant och Jens hade ju BARA spelat EN gång var hans försvar, men sedan kom det ju fram att den gången spelade han i typ 6 timmar....Ska inte skriva mer nu, här kommer lite sköna bilder från kvällen...

Ja ni ser rätt, Jens hjälper till i köket, med lite vägledning så blev det ju jättebra...

Bruttorna, den ena ser ut som en toka och den andra är strålande glad, gött :-)

Seriöst killsnack!

Här var det fokus vill jag lova!

Sedan spårade det ut, inte samma fokus där Sjöstedt...hihi. Jag lär väl få stryk efter dom här bilderna....vet inte riktigt vad du gör där Jojo - vi gillar er oxå ;-)

Får väl avsluta inlägget lite seriöst, gissa låten?

PUSS

3 kommentarer:

  1. Som sagt... tveksamma bilder - kvällen var dock GREAT! Gillar första bilden bäst... undrar om man kan gorgonzola-grottsbanta...???

    SvaraRadera
  2. HAHA, vilka goa härliga bilder!! Så tråkigt att vi inte fick ihop det nu vid påsk, och sen jobbar Johanna två helger och sen åker Björn. Jag blir snart tokig!! :) Men vi har ju en hel sommar framför oss som tur är!

    SvaraRadera
  3. det värka vara roligt

    SvaraRadera