lördag 25 april 2009

Blomnörd nummer 2

Ja så är det nog, är inte riktigt lika duktig på Ia med orkideérna men det finns ju plastorkideér att sticka ner i krukan så ser det äkta ut...tur det. Men jag fick en otroligt fin ros av mina föräldrar när dom var här igår och den ska jag vårda ömt jag lovar....annars har jag mest tur med gröna växter UTAN blommor på...men men jag ska nog lyckas någongång. Se så fin den är...

Nu ska jag ut i det fina vädret och bara njuta av att det är helg och jag ska verkligen INTE göra någonting utan bara njuta.

Tjohopp

4 kommentarer:

  1. Lycka till! Rosor är inte lätta att hålla snygga..;) Hoppas verkligen det går vägen för de var ju helt underbara!

    SvaraRadera
  2. Ja, en blomma i min smak, lantlig, romantisk och rosa :)

    SvaraRadera
  3. Mycket fin, gillar också rosa blommor!! Kul med fler blomnördar, vi kanske ska starta en blomklubb där vi kan ge tips & råd till varandra.. hehe! Visst är det gött när man kommer igång med sina projekt, det var riktigt längesen jag promenerade förbi ert nu, får snart ta en tur bort och titta på de nya projketen!!

    SvaraRadera
  4. Såna "rosbuskar" är underbart vackra men hopplösa att hålla vid liv! Jag håller tummarna för dig, mina dör ALLTID!
    Trevlig valborg!

    SvaraRadera