fredag 17 april 2009

PÅSK

Ja det hände SÅ mycket i påsk så jag vet inte riktigt vad jag ska börja. Björns föräldrar kom ner på skärtorsdagen och stannade över hela helgen, vi hade riktigt trevligt :-) På fredagen var vi ute på Tromtö och promeneradei flera timmar...det är så underbart vackert därute...


Här har vi varit förut.........

På påskafton kom mina föräldrar och systeryster med familj och så åt vi riktigt god påskbuffé....vi hade så mysigt!

Ser dom så nöjda ut egentligen... hmmm

Ja ni ser rätt, första doppet...och ja det är jag, men jag kom inte längre än till fötterna. Puss på er och tack för en underbar påsk!!

3 kommentarer:

  1. Tack själva för en underbar påsk, vi hängde ju en del!
    Björn har satt grilleri huvet på Jens... De får höras i morgon så får han berätta!
    Kram

    SvaraRadera
  2. det där ser inte varmt ut...

    SvaraRadera
  3. Det var det inte...kramp i fötterna var det dessutom!!

    SvaraRadera