onsdag 22 april 2009

Blus-syster

Ja vad ska man säga, bra smak Jojo...Tack för att ni kom på spontanmiddag på min stora dag och överraskade mig totalt, det blev SÅ mysigt. Tycker så mycket om er, här kommer lite goa kort från kvällen...


Passa dig....hur vågar du ha likadan blus som jag....



Va fin du är....


Mysgrabbar

Nästan hela Fam Sjöstedt

Som ni kanske försår så har jag fyllt år....äldre och visare blir man hela tiden. Tant Madde har bestämt sig för att bli konstnär...vad tror ni om det???
Puss o kram alla som har grattat mig på olika sätt, telefon, sms eller facebook. Tyvärr kan jag inte använda min facebook längre pga virus som har tagit över där....
Ha det gott, vi hörs!!!

5 kommentarer:

  1. ÅH GRATTIS MADDE I EFTERSKOTT!! Jag såg dig igår när du kom hem från jobbet med din kollega och jag tänkte "nu måste jag skicka iväg ett sms och gratta" men så glömde jag.. Förresten, det blir nog Valborgsfest hos oss, vet att Björtan är på jobb men du är hjärtligt välkommen!! Kramis

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Nja, tant vill jag vill inte säga!! Vänta tills du uppnått min aktningsvärda ålder...då snackar vi tant;)

    SvaraRadera
  3. Du...grattis i efterskott. En månad till sedan är jag oxå med i 30+ klubben.
    var har ni shoppat ihop förnågonstans? Fin blus!

    SvaraRadera
  4. Tack tack!! Vi har faktiskt INTE shoppat tillsamman utan helt för oss själva i olika städer....men har man bra smak så har man ;-) Jaha så det är snart dags för dig oxå Jana??

    SvaraRadera