tisdag 9 december 2008

julbak o stök i kök

Nu luktar det äntligen jul i vårat kök oxå. Kom hem hyffsat från jobbet och passade då på att baka undan lite, fick bra hjälp av Björtan innan han gick vidare till snapskryddning....

Självklart provsmade vi bullarna och måste säga att vi lyckades ganska bra med baket i år. Jag brukar ju då ha "lite" mandelmassa i mina bullar då blir dom superdupergoda! Sedan händer det en spooki-grej när vi kollade på Äntligen hemma. Jag brukar nämligen störa mig på Lolo Carters stora läppar med vit/rosa läppstiftet som lite påminner om nivea-geggan man hade på läpparna på 90-talet. Så idag för första gången satte jag ord på mina tankar och tyckte till lite till Björn och vad händer 5 minuter senare...jo Lolo säger följande: - Jag vet att det är många åsikter om mitt läppstift som jag alltid har....Vaddå att jag blev förvånad, hon kanske hörde mig, sorry isf...

Godnatt alla där ute!

4 kommentarer:

  1. Jag får panik på hennes läppar.. Kan hon inte bara sluta att solikona dom och använda ett vanligt läppglans?!

    SvaraRadera
  2. Ha ha. Ja, det var faktiskt lite läskigt! Lolo Carter hör dig! Skumt ;)

    SvaraRadera
  3. håller med... vad sa hon mer om det då?
    bra julat!

    SvaraRadera
  4. Fortsättning Lolo Carter: hon sa oxå att hon inte brydde sig och tänkte fortsätta ha sitt läppstift...hehe

    SvaraRadera