lördag 20 december 2008

Götlaborg!

Fick äran att glida med på en räckmacka till Götet idag. Upp i ottan en lördag men det var det värt. Min kära medpassagerare var visst lite bakis....ja hon såg faktiskt lite trött ut i morse men hon piggnade på sig. Väl framme gjorde vi staun när vi äntligen hade hittat den...kan inte Göteborg så bra eller inte alls egentligen. Lite serious shopping blev det iaf. Sedan bar det iväg till julmarknad på Liseberg som alltid är supermysigt. Massor av lampor överallt, över en miljon har jag hört, ja många är det iaf. Eftersom det inte fanns någon snö så hade man sprejat vissa delar av Liseberg i snö - ja varför inte, stämningsfullt blev det. Så här glad är man när man står under ett träd med massa lampor.

Det blev mycket änglar i kassarna men varför inte, jag älskar änglar. En av dom hamnade i granen, så jäääkla fint, Ska ta kort på det imorrn och lägga in här på bloggen OM jag kommer ihåg det, finns en risk att jag glömmer. Imorgon är stora pack-dagen för på måndag åker jag upp till Trosa för att fira jul med min Älskling och hans familj, ska bli SÅ mysigt.

Kram & puss på er & ett TACK till Jojo

1 kommentar: