fredag 12 december 2008

å det bara fortsätter....

.....julstöket o böket i köket, ja jag övar upp mitt rimförråd nu inför julklappsrimmen. Igår var vi hemma hos mor och far och gjorde julgodis. Far och Björn gör alltid knäcken, det brukar bli bäst så, för till knäcken kommer det alltid en STOR whiskey....
Mor och jag sysselsatte oss med att göra wienernogat och Mozartkulor, yummi.
Fick idag reda på att mitt vikariat har förlängts, jippihuuuu, gött, äntligen ett skönt jullov att slappa och mysa på, ser verkligen fram emot det, bara en vecka kvar :-)
Nu bär det snart av till Hasslö för min del, ska på tjejfest och här hemma i huset ska det vara killfest.....antar att jag får städa hela dagen imorrn....
Imorgon blir det fira av för Min älskling och jag fira 10 år!!! Så hela dagen ska bestå av mys!



Puss & Kram!

3 kommentarer:

  1. Grattis till förlängningen av vikariatet!!!!! Hoppas att de sköter sig ikväll grabbarna så du slipper städa imorn.. ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis... och passa nu på att njuta av ledigheten i jul!Det är du värd!
    Ha en riktigt härlig dag med Björn imorgon. KRAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Grattis till 10 år och till vicket! Heja Madde!
    Kram

    SvaraRadera