onsdag 3 december 2008

Gummidäck..

Besökte en fd kollega till Björn nu i somras. Hos dom fastande jag för en riktigt fin kruka gjord av gamla bildäck. Har tyvärr inte hittat krukorna/korgarna själv någonstans men jag har väl inte letat så nog iof. Dom finns i både större och mindre format, som tvålkoppar till vedkorg. Men efter en liten stunds sökande på nätet hittade jag lite bilder...

Ja dom är så snygga tycker jag.

Redan onsdag igen, sista dagen som lärare imorgon (för denna veckan alltså) sedan är det dags att vara förkskollärare lite oxå, träffa dom små ö-barnen igen. Har varit en lugn vecka som har gått lite i förkyldningens tecken, har bara lite ont i halsen o tjocke-hosta, men det bryter inte riktigt ut så det blir nog inte mer än såhär, hade varit gött om man kände sig så pass pigg att man kan gå på Afro-power på lördag....dags att sätt rumpan i svägning igen. Nehe nu närmar det sig tv-kväll med både bögPeterBonden och McDreamy, snygga båda två på sitt sätt.
Höstruskkram!

2 kommentarer:

  1. du o dina hunkar... ha ha, själv dagdrömmer jag bara om zinkhus och madonne-statyer...
    Den där korgen finns ju på Mio möbler ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är de snygga de där två!! Onsdags-TV bjuder på många läckerheter.. ;)

    SvaraRadera