måndag 29 mars 2010

Nu vet jag...

hur det känns att ha halsfluss, fy va ont det kan göra. Mitt fredagsmys byttes ut mot tårar varje gång jag skulle svälja. Sov 12 timmar natten mellan fredagen och lördagen och vaknade yttepytte-lite bättre. Tjejfest nalkades på kvällen men jag bestämde mig för att tyvärr banga MEN sedan händer det som så sällan händer....jag blev snabbt piggare och jag beslutade mig gladeligen för att gå på tjejfesten iallafall, vilket va tur annars hade jag missat mycket :-) Bild lånad från Ias blogg. Mer om festen finns även på värdinnas blogg.

Härliga däkor :-)

Idag började vi dagen med att försova oss....första dagen på påsklovet. Björn skulle lämna blod vid halv 10 och jag vaknade 9:05....skit skit skit stressa stressa stressa, eftersom jag förtillfället är Björns privata chaufför så va ju även jag tvungen att följa med. Halv tio sladdade vi in på parkeringen....alldeles lagom egentligen, den enda skillnaden va väl att man hade ögonen fulla med sömntutor. Sedan har vi påtat i trädgården lita granna, klätt in allt som rådjuren inte få äta upp, skit-tråkigt men nödvändigt.

Hoppas ni alla där ute har en skön måndag!

1 kommentar:

  1. Jag tyckte att du gjorde en kämpa-insats som kom på festen!!;) Kul som attsingens!

    SvaraRadera