onsdag 10 mars 2010

FELIA

Tycker det passar bättre än Telia, eftersom det väldigt ofta strular här hemma hos oss. När jag kom hem från Stockholm så hade både telefonen och internet slutat fungera....lite panik uppstod, ALLTID händer det något när man är ensam. Satt i telefonkö i en timme igår hos telia för att se vad felet va....ska in och se om jag kan få låna ett nytt modem om det är det som har gått sönder. Det är ju två års garanti på sådana grejer och nu har det väl gått två år och några veckor ungefär och då ska det gå sönder eller??? Men men, det löser sig.

Kan summera min helg i Stockholm med ordet UNDERBART. Helgen bestod av shopping, vin, tjejsnack, shopping, mysiga vänner, dans, vin, god mat och lite goda drinkar. Äntligen fick jag gå på Golden Hits, ett ställe helt i min smak. Märkte i måndags att jag hade träningsvärk i revbenen....så mycket dansade vi. Övervåningen spelade bara 80-tal, mest rock va det oxå \../ sedan va det ett plan med schlager och ett plan med ny musik.

Hej så länge!

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha Golden hits var med på Solsidan i fredags... trodde vi var yngre än så, men det verkar faktiskt som ett ställe i min smak också ;)

    SvaraRadera
  2. Drakdans på Piraten nästa...

    SvaraRadera
  3. Jag har också varit på Golden Hits en gång. Tror att jag sjöng kareoke...hmmm. Kul var det iaf minns jag=)

    SvaraRadera