torsdag 25 mars 2010

nej nej nej aj aj aj

jag har i flera veckor gått o varit lite småmallig eftersom jag INTE blivit förkyld trots att folk omkring mig varit förkylda om vartannat känns det som.....men somliga straffar gud med en gång.....känns som jag har rakblad i halsen, vill inte svälja men har insett att jag måste ju och det är ganska många gånger per dag....SÅ nu är det min häxblandning som gäller för i helgen är det fest och den SKA jag gå på!!!

Om någon annan vill ha ett bra recept på häxblandning så är ingredienserna: whiskey, vitlök, kokande vatten, honung. Valfri mängd av alla ingredienserna. Så jag tycker synd om barnen imorrn som kommer ha en fröken som stinker vitlök, men det är det värt ;-)

3 kommentarer:

  1. stinker vitlök och whiskey!!! De får de ta för du SKA på fest, som sagt!

    SvaraRadera
  2. Ja du SKA på fest! Spara lite av whiskeyn till lördag;)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kryade på dig så det blev PARTY PARTY!

    SvaraRadera