måndag 2 mars 2009

Besök

Helgen har varit otroligt avkopplande.... har faktiskt tränat både i lördags och i söndags, det du Björtan, det trodde du inte om mig, som sagt nu är jag igång med träningen, ingenting kan stopppa mig nu!! Sedan fick jag finbesök från Nyköping i söndags. Min vän Nettan tittade förbi med sin Håkan. Det var mycket trevligt att träffa dom, det var ett drygt år sedan jag träffade Nettan och Håkan har jag inte träffat förut så det var kul! Sedan fick jag även finbesök från Roslundavägen också, Marie och smågrabbarna var förbi och fick varsin semla dom mé.

Goa o glada Håkan & Nettan!

Cornelis som bara var tvungen att provligga den "nya" väskan.

Just det, höll på att glömma en viktig detalj från helgen, jag har nämligen gjort lite seriös kändis-spotting, såg Uffebluff i byn......

2 kommentarer:

  1. Uffebluff minsann!! Ja så himla kändistätt är inte Karlskrona så det gäller att götta sig lite när tillfälle ges!

    SvaraRadera
  2. Träffade du han på 22:an..;)

    / Jens

    SvaraRadera