lördag 28 februari 2009

Fundering

Ja jag gillar att kolla på serier, fastnar lätt för typiska "tjejserier" med massa snygga killar i...jag har nu under vintern kollat på Lipstick Jungle och även där finns det så klart en riktigt snygging MEN så upptäcker jag serien The Mentalist och blev lite fundersam för där var väl han som är med i Lipstick Jungle eller?? Grymt lika, kan dom vara släkt eller, Maria och jag har funderat på detta, då vi tydligen ser samma serier och tycker likadant, vi är nog mer lika än vad jag trodde... Här kommer lite bilder så får ni själva avgöra om vi är helt ute o cykla eller om det bara är så att dom är riktigt snygga helt enkelt....


och JA jag saknar Björn väldigt mycket just nu, jag tror det är därför jag dränker mig i bilder på dessa Hollywood-stjärnor och alla slurpserier....men på tisdag kommer han hem, min prins, som just nu är i Travemunde med båten. Pratade med han igår då åkte han förbi här utanför någonstans.....vi vinkade till varandra. Det har varit två tunga veckor för mig denna vändan ensam, men tack vare underbara vänner o familjen och Björn i luren eller i datorn så har jag rest mig upp igen och ser ljusare på livet, stort TACK till alla som funnits där för mig.
JÄTTEKRAM

3 kommentarer:

  1. Det är lika, men jag gissar att det inte är samma person - snygga - Absolut!!!
    Brolle var grym igår!
    Ses snart
    Puss

    SvaraRadera
  2. RUSKIGT lika men tja - tror inte det är samma person efter att ha studerat näsorna.. ;) Grymmesnygga i alla fall!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. forska vidare i detta , jag är nyfiken!!

    SvaraRadera