lördag 14 mars 2009

nu har jag gjort det igen...

asså jag måste erkänna för er som inte vet, jag ÄLSKAR schalar, måste bara få visa mina finaste i samlingen ;-)

Som rubriken avslöjar så har jag köpt en ny, jo denna, fin tycker jag.




Dessa är oxå väldigt fina, gillar den med döskallar, den kan man ha när man ska va lite farlig.....kanske ska ha den på Hammerfall den 29/3...hehehe

HAHAHAHA, ja hoppas att ni tyckter mina schalar är lika fina som jag tycker att dom är....;-)

Kram på er alla, hoppas ni har en skön helg!!

3 kommentarer:

  1. Hej,
    hinner vi ses ngt när du är uppe på konsert? Vore jättekul om vi hann med det.

    Fina sjalar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. As-fina! Har själv nyss köpt på mig ett gäng! Hejade också på Caroline!

    SvaraRadera
  3. Älskar sjalar!! När man känner att outfiten är trist & grå så tar man på sig en läcker sjal och vips.. :)

    På fredag är ni välkomna hit klockan 18, ska bli supertrevligt!! Kram kram

    SvaraRadera