tisdag 17 mars 2009

uppdatering

undrar om det var några som var intresserade av mina sjalar, hmmm.....
tänkte bara uppdatera lite vad som hänt sedan sist. I fredags var vi hemma hos mor o far och åt UNDEBART god mat, som vanligt, TACK!! Grillat kött bjöds det på, nu längtar man ju ännu mer till våren och sommaren. I lördags tog jag med Marie till stan och luftade henne lite ;-)...det var trevligt, mest fönster-shopping, men det är inte så illa det heller. I söndags åkte vi till min syster och gick en mycket trevlig tipspromenad i Bastasjö, kluringa frågor men för mig gick det riktigt bra, ett fel bara men smartast av oss alla var Maria, alla rätt och snubblande nära rätt svar på utslagsfrågan, GRATTIS till henne, anar fusk dock....tror hon har rekat banan tidigare på morgonen. Här är det "glada" gänget på väg mot tipspromenade, saknas gör dock barnen som cyklade i förväg och Thomas syns inte heller till, kan han vara bakom Björn kanske?? vem vet??

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Det lär som en sund o vit helg???

    SvaraRadera
  2. Gjorde det, ja det var ju inte meningen!

    SvaraRadera
  3. TAck för att du drog runt bonn-läppen på stan. Glömde dock mina träskor och västen hemma - lovar att jag ska ha det på mig nästa gång. Om fem år eller så...

    SvaraRadera