fredag 27 mars 2009

När Björn är borta...

ligger katterna på bordet...observera den mycket fina krukan och blomman däri som jag blir glad av varje gång jag ser...tantvarning på mig också kanske!

Fick till en riktigt fin bild på Cornelis när vi hade lite qualitytime idag, han är så FRUKTANSVÄRT kelsjuk, mysigt tycker jag. Hans ögon matchar ju mina jeans ser jag.

Ikväll ska jag BARA ta det riktigt lugnt o kolla på "Så ska det låta" och äta ngt gott. Har ju gått o blivit förkyld i veckan, ingen höjdare men nu är det helg och Stockholm som gäller då är det bara att ignorera förkyldningen, hoppas min röst är 100%-ig till konserten på söndag...iiiii, ska bli så jäkla kul!!!

Trevlig helg på er alla härliga människor!

1 kommentar:

  1. Fin blomma :)
    underbar bild på cornelis - den skulle man kunna rama in
    Krya på dig vännen och ha en underbar helg!
    Kramar

    SvaraRadera