fredag 20 mars 2009

skön känsla!

Kom precis på att om en vecka åker jag och Maria till Stockholm, då spratt det till i kroppen lite, fasen vad mysigt det ska bli, jag längtar. På lördag den 28:e åker vi för att ha en mys-kort-helg i storstaden som ska avslutas på Hovet för att njuta av några timmars (hoppas jag) underbar musik och snygga killar (kille)...ja nu är vi där igen, jag är ledsen. Vet att Björn är fruktansvärt less på min bakgrundsbild, jag tror att han har svårt att jämföra sig med långhåriga rockers, vad ser hon hos Joacim Cans, han är ju inte alls lik mig tänker nog Björn, ja det är lite svårt att förklara. Jag har väl alltid varit förtjust i långhåriga lite slitna rock-killar som Axl Rose, Steven Tyler osv.......

Rocksystrar!!

Idag är det fredag, SÅ underbart skönt och jag har överlevt en vecka till på jobbet ;-) Ikväll skulle vi haft älgsteks/spelkväll hos TobbIa men sjukdomar satte stopp för det ännu en gång, bättre tur nästa gång...:-) Imorgon ska nog Björtan och jag ta premiärturen med hojen, det ska ju bli fint väder så det blir nog en liten runda...han är ju så ivrig Björn! På kvällen ska vi till Stadigs och fira Marie som har fyllt gammal eller äldre iallafall...ska bli trevligt!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar