måndag 21 juni 2010

Leva i lyx

Ja våra katter gör det....Idag har det serverats skivad tonfisk i räkgele till dom små vita monstrena. Allt började när Alice blev sjuk och skulle äta medicin, vissa dagar åt hon medicinen direkt från fingret och vissa dagar va det totalvägran DÅ köpte jag lite god mat till henne (ja Cornelis oxå såklart, annars blir det orättvist)...Det finns ju miljarder med söta små matburkar i olika färger och tom med glitter på......
Igår åt lyxkatterna Rödspätta i bechamelsås...fan dom har det nog ganska bra ändå =)

Förresten så mår Alice mycket bättre nu, såret läkte som det skulle =) Skönt, det tackar vi för!
Natti natti

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha, ja du är för snäll mot våra fyrbeningar. Fick lite Stockholmsvibbar från bilden, köksgolvet på stamgatan...
    Jag saknar pratbubblan till bilden:
    Cornelis - Ge mig mer mat Madde. Nu nu nu!!!
    Alice - Suck, va han tjatar, kommer den katten någonsin bli normal?

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det är nog så tankarna går i huvudet på dom just där kan jag tänka mig =)
    Härliga Stamgatstiden =)

    SvaraRadera
  3. Å jag som är så hungrig... Kattmat borde heta "lever i inälvsgelé" eller något...

    SvaraRadera