tisdag 1 juni 2010

Jag ligger på suren...

Mitt nyårslöfte - en bok i månaden! Nu ligger jag lite efter, El choco skulle varit utläst igår :C Har ca 30 sidor kvar bara. Efter det blir det antingen Hypnotisören eller Dyngkåt och hur helig som helst....Vilken tycker ni att jag ska välja???


By the way....cykelfesten i lördags kväll va suuuper, hur trevlig som helst. Tänk va många trevliga människor det bor i byn. Undrar ni hur denna tillställning funkar så kan ni kika in på Ias blogg.

Här är vi grymt taggade och starka =)

Tobbe, Johanna, jag, Björtan och Ia

3 kommentarer:

  1. Jag har läst Hypnotisören och den var läskig som attans om du är sugen på lite spänning! Hade också tänkt läsa Dyngkåt i sommar, trevlig läsning tror jag. Ps Hypnotisören är ganska snabbläst...stor text...

    SvaraRadera
  2. Dyngkåt och hur helig som helst!

    SvaraRadera
  3. Hypnositören, så kan jag låna dyngkåt...

    SvaraRadera