söndag 13 juni 2010

KISS

Vilken underbar helg vi har haft. Kom upp på fredagen, checkade in på hotellet i Solna (mina gamla jobb-hoods). På väg in till "staun" träffade jag en gammal kollega som sa, jag citerar
- "kände inte riktigt igen dig, trodde det va din lillasyster, du ser yngre ut Madeleine"
Tack snälla Fariba för den underbara kommentaren, den lever jag på lääänge =)
Efter middagen gick vi och drack lite drinkar tillsammans med Anders Wendin, sångaren i Moneybrother...kanske inte riktigt tillsammans med honom, men han va där.
Lördagen va det KISS för hela slanten.....vilket ös, vilke show, vilka underbara gubbar och va dom rockade loss...OMG va vi njöt =) Lite bilder o en video oxå....


Kiss-peptalk innan konserten. Här fick jag 2 kändispoäng, Jesper Parnevik och Rybak. Så är det när bonnen är i storstan, då är kändispoängen viktiga ;-)


Vädret va väl inte riktigt med oss...


Men det skiter väl vi i iof, vi är ju på rock-konsert =)



Yeahhhhh


Awesome

1 kommentar: