söndag 28 februari 2010

Varför??

Kan inte "han som tror att han är så jäkla bäst på step" låta mig vara när jag har det lite kämpigt. Har varit på "step 2" idag och ja 2:an är grymt mycket svårare än 1:an. Jag hade som sagt lite kämpigt med alla snurrar hit och dit och självklart kommer denna märkliga kille fram, det är andra gången och ska VISA mig hur man gör. JAG VILL INTE HA HJÄLP, jag kan själv om jag bara får lite tid.... Det gick hyffsat sista svängen och sedan när det va finalen så skulle vi självklart ställa oss i en ring och köra allt en gång till. Fatta hur snurrigt det blir om man flyttar sig ett kvarts varv...suck, det va jobbigt idag. Men Marie och jag körde vårt egna pass nere i vår hörna....
Imorrn är det måndag och jag börjar min vecka med att tappa mig själv på blod kvart i 8...ojojoj va pigg jag kommer vara på jobbet sedan.
Som sagt, har kollat massa gamla bilder i helgen....hittade denna, var är jag??

Natti ♥

5 kommentarer:

  1. He he, vem är det? Usch jag vill inte följa med på step2!

    Amsterdam???

    SvaraRadera
  2. Du vet vem det är Johanna, han är på "vårt" pass oxå ibland, tror han är bög....hjålper det lite på traven???

    SvaraRadera
  3. Det kan nog vara Amsterdam, brorsans jacka på styret och en flaska jenever på pakethållaren.

    SvaraRadera
  4. Klart det är Amsterdam :-)

    SvaraRadera