torsdag 11 februari 2010

Fy fan

vilken jävla film...ursäkta ordvalet men Björn och jag såg en sådan sjukt läskig film igår. Jag älskar ju skräckfilmer och har sett ganska många men den här slår alla rekord i läskighet. Inge blod eller så utan bara sjukt spooky. Björn och jag gick med en meters mellanrum upp till sängen efteråt..tror han va lika rädd som jag. Om någon är sugen på att skrämma skiten ur sig själva så heter filmen Paranormal activity....

Kolla skuggan....ryser bara jag tänker på den.

6 kommentarer:

  1. Du vet att det bara är på låtsas..?

    SvaraRadera
  2. Daniel har sagt att vi ska se den om han så ska spänna fast mig i soffan för jag VÄGRAR! Mår fysiskt dåligt av sådana filmer, vill kräkas och kan inte andas...inte nåt för mig alltså!

    SvaraRadera
  3. Jens - Säg det till Björn ;-)

    SvaraRadera
  4. Nej fy så hemskt, jag såg en spökfilm en gång för tre år sedan, kan inte sluta tänka på den, ploppar alltid upp när jag är rädd!

    SvaraRadera
  5. spökfilm ??? vad hette den ... skräckfilmer är rätt vanliga men en hederlig spökfilm e jag sugen på att se / Daniel

    SvaraRadera