onsdag 17 februari 2010

En ny favorit

jag har i helgen upptäckt hur gott det är med fänkål.....grillade i ugnen oh my god va gott det va. Det ska ätas ofta här i fortsättningen.

En snabb uppdatering då...vi har varit i Trosa o Stockholm, trevligt som vanligt. Pissväder och köra bil i tyvärr och det som gjorde uppresan ännu lite jobbigare va ju att jag hade ju ingen chaufför att byta med ;-) Hemresan gick mycket bättre, fina vägar :-) Musslorna va goda och frittarna också :-) Idag har jag varit tillbaka på mitt gamla jobb, där jag jobbade 07 när vi flyttade ner...SÅ mysigt att vara tillbaka på ön, ska vara där några dagar nu, gött!! Har införskaffat oss en ny våg, den andra verkade inte visa rätt vikt.... denna verkar inte funkar mycket bättre....

1 kommentar:

  1. Fänkål - jaha, spännande, själv är jag tokig i palsternacka!!! :)

    SvaraRadera