lördag 27 februari 2010

Premiär

Japp ikväll är det premiär för melodifestivalen, ja för mig iallafall. Har ingen aning vilka som sjunger ikväll mer än Pernilla Wahlgren. Ser däremot fram emot andra chansen där Pain of Salvation ska vara med, deras låt har jag lyssnat på lite granna...mycket bra :-) I like a lot.
Har precis ätit mors mat, så nu är jag riktigt proppmätt, varför äter man alltid för mycket. Tur att jag hann med en springtur innan idag...det va riktigt jobbigt....pust stånk stön.
Imorrn blir en lugn skön söndag, ska kolla färdigt på en skräckis jag började med idag (när jag är hemma själv så kan jag ju bara kolla på sådana filmer dagtid...), sedan blir det gymmet och afrodans, vilket är sjukt kul.
Sist men inte minst, snart är det dags....jag står mellan dessa, vad tycker ni???

KÄRLEK

LÅNGT LIV

Trevlig kväll på er!

1 kommentar: