torsdag 12 augusti 2010

Sabaton och köksträdgård

Sitter här och tittar på ett par riktigt fina biljetter...kan inte riktigt se mig mätt på dom ;-) Jag längtar iaf sjukt mycket, ska bli så coolt att se dom här hemma i Blekinge.


En till mig o en till systern min =)

Men nu du Björn kommer något som kanske kan intresserade dig lite mer.....

Köksträdgården är flyttat till köksaltandörren =)

Har idag börjat detoxa mig efter några veckors osunt levene, tanken är att jag ska försöka rena kroppen min, tror den skulle uppskatta det =)

3 kommentarer:

  1. Hann ni färdigt med altanen?
    Ser kanon ut, den vill vi komma och inviga snart!

    SvaraRadera
  2. Ser bra ut med planteringarna!
    Man kan ju inte säga att jag hade tid till att njuta av altanen. Jag får ta igen det när jag kommer hem.
    Detox, det sysslar jag med varannan månad, utan tillsatser... Men det är säkert bra.

    SvaraRadera