söndag 15 augusti 2010

lördag på näset

Igår åkte förklädet på för då kom kusinMartina på besök.....

Med ett sådant här coolt förkläde så kan inte maten gå fel ;-) Det blev kycklingenchiladas....mums.

Kvällen avslutades med att jag fick en lektion i "sotade ögon", vill ju lära mig men jag är ju egentligen ingen smink-tjej....Martina är duktig, kan inte hon komma hit och sminka mig varje morgon???? Försökte få till en bild men det va svårt och jag va trött....

...o istället för att se normal ut så är det lättare att se ut som ett mongo ;-)

Nu är det söndag och lite tråkväder så det betyder att jag ska ut och springa (såg Tobbe springa förbi imorse...blev inspirerad, eller snarare stressad av att han är så duktig och inte jag...;-), städa och lyssna på hårdrock högt, jättehögt =)

3 kommentarer:

  1. :)
    Gott det ser ut
    Jag sprang idag - nu jäklar ska semesterkilorna (och de kilorna innan semestern och sen förra året och sedan jag var 22) BORT!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag ska springa en sväng nu tänkte jag =) Vi ska nog springa ifrån de där jäkla extrakilona =)

    SvaraRadera