onsdag 7 juli 2010

Lämna mig ifred....

Dom är överallt dom jävla spindlarna, i varenda höra och vrå av huset, både inne och ute, i köket, i tv-rummet, i sovrummet (den största är ju där såklart), i alla fönster sitter dom och stirrar in på mig med sina stora äckliga och många ögon och värst av allt är dom på toan, en hänger över duschen och titta ner på mig, dom spinner nät över dörrarna så jag får fightas ut ur huset....jag behöver HJÄLP!!!!!
Alla andra bekymmer som uppstår när man är solokvist fixar jag nog vid det här laget men inte detta....nästa vår blir det anticimex som kommer hit o tar död på alla spindelägg......

Usch jag blir rädd bara jag ser bilden, måste logga ut o sova nu....natti på er ♥

1 kommentar:

  1. Hey hey hey, tycker du den i badrummet är stor? Då skulle du sett den i klädkammare, eller var det i hallen eller... den va STOR och Snabb i alla fall.
    Håll dig levande i några dagar till sedan kommer din egna Spider Terminator hem.

    SvaraRadera