fredag 2 juli 2010

Imponerad

Ja, jag är faktiskt lite imponerad av mig själv. Så mycket böcker jag har läst i år (änsålänge) har jag inte läst på mycket länge. Hypnotisören är utläst, den läste jag ut under midsommarhelgen på Långören, jag va helt fast i den, verkligen en bok som jag kan rekommendera om man gillar thrillrar. Nu är jag inne på bok 8 alltså augustiboken =) jag tror det kommer bli mer är 12 böcker i år, bra där bra där =)


Boken handlar om Ellen som jobbar på ett sjukhus i Vietnam, där hon får möta flickprostitution, sexuell misshandel och nyfödda barn som oförklarligt försvinner....en dokumentärthriller som jag tror kommer falla Madeleine i smaken.
Ha nu en riktigt skön, varm och het dag =)
Btw så har inte Media Markt ringt ännu....villken lååång telefonkö dom måste ha....SKITAFFÄR

1 kommentar:

  1. Visst var Hypnotisören bra=) Jag lånar gärna Alfredssons bok av dig sen om den är bra! Låter som en Maria-bok...

    SvaraRadera