söndag 4 juli 2010

Kalas hela helgen =)

Igår va det 30-års kalas hos Ia, supertrevligt och mysigt på alla sätt och vis. Idag har det varit 9-års kalas i Hässlegården. Kalasbilderna får tala, jag orkar inte skriva, jag ska gå och lägga mig och läsa....


Födelsedagsbarnet med gobiten Kasper.

Mat i solnedgången, lovely.

Självklart så va det tävlingar under kvällen, tror att vi vann eller???

Elias har fyllt 9år....mongofamiljen är samlad :D (klicka på bilden för bästa effekt ;-)

Natti natti

4 kommentarer:

  1. Nej nej nej! Ta bort den där bilden från Senapsgatan. Det är ju bara du som är dig lik. Vad nice det ser ut på bilderna från Iakalaset. Det var mer bilder i min smak.

    SvaraRadera
  2. Tack Madde för att du var där och förgyllde min fest, och för den fina fina presenten!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bild på ia och Kasper!!! Vilka är snyggingarna i solbrillor på mittkortet??;) Tack igen för att vi fick crasha hos dig i lördagsnatt, underbart! Kram

    SvaraRadera
  4. ha ha vilken underbar familjebild! Rama in!!!

    SvaraRadera