torsdag 22 oktober 2009

svenska-lektion

En elev visade stolt upp sina fina meningar som hon skrivit i sin skrivbok. Jag har ju inte barnen i så mkt svenska så dessa meningar hade hon gjort med en annan lärare. Konstigt nog har jag barnen i So och musik, jag vet hur konstigt det låter, då jag inte är speciellt intresserad av något av dom ämnena plus att jag är värdelös på att sjunga....hmmm, men det går ändå ;-) Men men tillbaka till ämnet, en av elevens meningar löd:

Madde kramar femton hårdrockare.

Hihi, jag tror dom har lärt känna sin fröken under dessa veckorna.
Här kommer en bild på EN av dom femton.... :-)


Puss o kram

4 kommentarer:

  1. HAHAHAHHHAHAHHAHA, tack för ett gott skratt såhär på morgonkvisten!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha jag vill se de andra 14!!!!=)

    SvaraRadera
  3. Hehe vill du verkligen det...jag lägger gärna ut 14 till...kram

    SvaraRadera