torsdag 6 augusti 2009

Vaddå äckligt

idag satte det sig en fästing under huden på mig...usch och fy för dessa äckliga och onödiga kryp. När vi var på Långören och räfsade så tog jag i och jobbade så hårt så jag fick en jättestor härlig blåsa på tummen, den har nu gått sönder och där under kröp det in en fästing idag, så äckligt så jag ryser när jag tänker på det. Var på Haglö tillsammans med fam Stadig/Pettersson idag och det var där jag fick den. Vilket betyder att jag borde kolla igenom hela mig så jag inte har fler, lite svårt att kolla sig själv riktigt noga bara...Björtan I need you. Och till råga på allt så skar jag bort en liten pyttebit ytterst på mitt ringfinger när jag skar sallad nu ikväll...inget allvarligt men fasen vad det svider....Så sähär har min dag varit, ja just det, jag har blivit öppet arbetslös oxå, nu är jag en i statistiken....Tur att lärarpoolen finns, så jag kommer ju ha att göra iallafall...

Mozzarellasallad blev det....yummi :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar