lördag 8 augusti 2009

Underbara Caj & underbara vänner

Kvällen (eftermiddagen) började på bryggan vid Daniels båt med fördrink och tilltugg och bara mys innan det var dags för att gå och lyssna på Caj. Kvällen va fantastisk tillsammans med goda vänner och ljuvlig musik av Caj Karlsson och Cookies and Beans. Även denna gången får bilderna tala (lovade ju Björn att jag skulle ta massa bilder och det gjorde jag ;-)

Jag på en brygga i underbara Karlskrona!


Det var avsvalkande och skönt i vattnet...

Rock on


Tror ingen klagar här....

Ia & Tina


Goa & glada tejer


Puss på er!

Cookies and Beans

Caj Karlsson

Caj


Va bara tvungen....ni känner ju mig ;-)

4 kommentarer:

  1. Jag håller med föregånde talare! Fantastiskt är ordet=)

    SvaraRadera
  2. He he på sista bilden kan man ana att jag inte skulle må så bra dagen efter....

    SvaraRadera