tisdag 18 augusti 2009

Jobb!

Har fått jobb, mycket skönt, dock bara två månader men det är iaf något. Börjar nästa fredag vilket innebär 1 ½ vecka semester till och den får jag tillbringa med min älskling dessutom (han kommer ju på torsdag :-) Vikariatet är på min gamla skola - skönt, då känner man redan alla, men denna gången är det i år 4 - mellanstadiet, där känner jag mig trygg :-)
I helgen var jag i Stockholm på möhippa. Jag åkte upp i fredags och då träffade jag min gamla vän Petra, det var två år sedan vi sågs men det kändes som igår när vi träffades, det är så det ska vara. Tack Petra för en trevlig fredagkväll på Söders höjder. På lördagen begav vi oss ut till Huddinge för att kidnappa Anna, dagen bestod sedan i gocart (skulle egentligen kört i stadstrafik - men bilarna hade körts sönder helgen innan...synd), picknick i Tantolunden, fortsättning i Årsta med grill och lekar mm. Sedan avslutade jag och två till kvällen i Toppbaren, längst upp i skatteskrapan..tillsammans med Alexander Bard ;-) Kändispoäng va???

hihi

3 kommentarer:

  1. Nästa gång MÅSTE du komma & hälsa på hemma hos mig! Ta med dig Johanna & kom hit en helg för 17 gubbar. Kram

    SvaraRadera
  2. Nu snackar vi seriös kändisspaning!! Grattis till jobbet. Vi hör av oss om vi behöver hjälp i Nättraby!

    SvaraRadera