söndag 8 februari 2009

var är vi???

Idag packade vi fikaväskan och begav oss ut i det fina vädret, vårkänslorna kommer mer och mer, hoppas man slipper se mer snö, nu längtar man ju bara till våren. Idag tog jag med Björtan till för honom helt nya marker, är det någon som kan gissa var vi är??

När Björn håller i kameran ja då ska det fotas hela tiden, Madde stå där, sitt där, ligg där, klättra upp i det trädet...osv.

Vill bara avsluta med en liten kommentar efter gårdagens melodifestival, Alcazar var ju en självklar vinnare, sedan hoppas jag på Caroline af Ugglas Snälla snälla, den var ju hur skön som helst, heja heja Caroline. Nu ska jag ner och heja på Sverige i hockeyn, heja heja...

8 kommentarer:

  1. Vilka sköna bilder!! Men jag har ingen aning om vart ni håller hus.. ;)

    SvaraRadera
  2. Kan det vara vid Gö eller Gökalv? Inte? Då gissar jag på Sturkö!

    SvaraRadera
  3. Måste vara Håschlö...??? Du är ju värsta modellen!

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder! Jag håller med föregående talare... Lilla Hawaii!!!

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt det ser ut! Och fint väder har ni oxå. Här är det grått & trist. Men då kan man dricka te och äta semlor.

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Tror på Tromtö eller Almö

    SvaraRadera
  8. Ja men herregud... VAR ÄR NI...?

    SvaraRadera