måndag 1 november 2010

Ullared

Kl 05:00 lämnade vi Nättraby igår för att styra kosan mot Ullared. Väl framme insåg vi att det va KÖ. Äntligen får vi stå i den berömda kön tänkte jag.....den gick snabbt, vi va inne på 10 minuter. Det va mycket folk och jag blev påkörd X antal gånger bakifrån...som vanligt. Johanna däremot hon blev påkörd framifrån....det är ju lite ovanligt. Lite shopping och lite fynd blev det, men det jag är mest nöjd över är nog min fina ängel som står och lyser i mitt köksfönster om dagarna...
Svårt och fota och få den där stämningen som min ängel faktiskt sprider....=)

7 kommentarer:

  1. Den blev ju helt underbar!
    Tack för en rolig dag ♥

    SvaraRadera
  2. Vill ha!!!! Kiccki

    SvaraRadera
  3. Ååååh vilken fin. Passar himla bra hemma hos er. Värmande kramar till dig från oss

    SvaraRadera
  4. Oj vad fin , missade den när vi var där.- får be min kompis kolla efter en sån när hon åker om ett par veckor. !! Kram Jessi

    SvaraRadera