måndag 22 november 2010

Torka

Jag har blogg-torka, har ingen aning vad jag ska skriva om, orkar inte, har inte lust...är lite trött... Så kan man sammanfatta mitt förhållande till bloggen just nu. Men...

Det är 19 arbetsdagar kvar innan leeedigt =)
Jag vill plocka fram mina adventsljusstakar. Helst vill jag köpa lite nya =)
Jag vill gå och se Cornelis, filmen alltså, den andra Cornelis ser jag varje dag
Borde gå in och hälsa dom nya grannarna välkomna
Jag träffade familjen vildsvin på väg till jobbet häromdagen
Jag vill gå ut och gå, röra på mig, göra något, men det är pissväder och jag kan fortfarande inte träna...skitaxel
Jag längtar till fredag, då är det äntligen dags för SABATON
Har idag anmält mig till föreläsning i mars genom jobbet....nu måste jag ju få jobba kvar ;-)
Borde läsa....ligger efter
Tack Stockholm för i helgen
Vill ha Playstation-move, shit va roligt det är =)
Är trött på alla försäljare som ringer hit stup i kvarten ÄVEN att vi är med i NIX
Är väldigt sugen på en varm macka och ett glas vin...

Det sista tänka jag göra något åt just nu....=)

Ha det gott alla glada!

5 kommentarer:

  1. Äntligen! //Linda J

    SvaraRadera
  2. Nämen se! Du hade ju massa att skriva om!

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen en massa!!! Förstår precis vad du menar med bloggtorka, been there, done that, så att säga!! Kommer du den 7e? Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken mumsigt fettig ostmacka, jag vill ha! :)

    SvaraRadera
  5. Japp jag kommer den 7:e =)
    Mackan o vinet va precis vad jag behövde ;-)

    SvaraRadera