onsdag 20 oktober 2010

Antar utmaningen

Blev utamanad av Maria, tycker sådant här är svårt, men jag ska göra mitt bästa=)
4 tv-program jag ser: The mentalist, idol, bonde söker fru och grey´s anatomy
4 saker jag gjort idag: gått en långpromenad, eldat i brasan, pratat med svärmor och käkat sjukt god potatissallad.
4 saker jag längtar efter: Björn (ingen sak jag vet, men jag längtar efter honom), Sabaton-konserten i november, Londontrippen nu i höst och sedan längtar jag efter en sovmorgon =)
4 saker på önskelistan: playstation move, massage, en fungerande axel och en fast rumpa.
4 saker som jag avskyr: sjukdomar, egoistiska mäniskor, ouppfostrade ungar (jag vet, det är inte barnens fel) och barn som far illa.
Ojoj det va svårt.....
Idag är det onsdag, så här kommer lite "lill-lördagsögongodis"

Ni missar väl inte lyxfällan imorrn??

2 kommentarer:

  1. Tyckte du skötte utmaningen galant=) Saknade under "saker jag längtar till", träningen ikväll! För vi ses väl där=)?

    SvaraRadera
  2. Å palystation move... den glömde jag!

    SvaraRadera