torsdag 21 oktober 2010

Ajdå

Jag ligger på suren, rejält. Håller fortfarande på med min september-bok....inte bra. Det får bli en tunn oktober-bok så jag kommer ifatt ;-)
Va äntligen och tränade ikväll efter många månaders torka pga av min dumma axel, det gick okej med kordinationen, att hålla takten och hålla mig på brädan. Hade lite ont i axeln när jag kom hem men körde mina axel-övningar som jag fått av sjukgymnasten och voltaren och nu känns det faktiskt lite bättre =)
Har tänkt och funderat jättemycket och nu har jag bestämt mig, min ros på ankel ska bort och ersättas av något lite större och något som är mer Madeleine. Ska förbi tatueraren snart och prata lite med honom =) Fortsättning följer.....

2 kommentarer:

  1. Spännande med tatueringen!!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. OJ vad spännande! Så kul att ha med dig på träningen igen ♥

    SvaraRadera