lördag 15 maj 2010

Vänner ♥

Ibland tänker jag mycket, ibland tänker jag ännu mer.... Har insett att jag har världens bästa vänner. Vänskap är skratt och gråt, man delar medgångar och motgångar. Man kan uppleva tystnad tillsammans utan att det känns konstigt. Man kan visa sina fel och brister och dom tycker om en ändå. Man kan ringa sent på kvällen och behöva någon att få gråta och prata med och en vän kommer och finns där, lyssnar och tröstar.
Jag är så glad och tacksam för att NI finns, puss på er ♥

3 kommentarer:

  1. Men hjärtat då.
    Så ja, bit ihop. Jag blir ju bara hemma i fyra veckor sedan åker jag ut igen.

    SvaraRadera
  2. JAG är Så glad och tacksam att jag har dig, älskade vännen!

    SvaraRadera
  3. Du är underbar och unik! Det finns bara en av dig - världens bästa Madde! Kramar i massor

    SvaraRadera