lördag 1 maj 2010

Valborg

Firades hemma hos fam Sjöstedt, ALLTID lika trevligt :-) Maten va suverän precis som sällskapet. Värden hade arrangerat en trevlig tävling som mitt lag tog hem lätt som en plätt, vi vann även överlägset när det va dags för charader.....oj lät inte så ödmjuk där ;-) MITT LAG BESTOD AV MIG, JANA, MARIUSZ OCH LITE JENS, ledsen Jana att jag missade att skriva detta ;-) Som vanligt när man äntligen kommer ihåg att ta med sig kameran SÅ tar ju batteriet slut, så det blev bara en bild från kvällen och det va den underbart goda maten, köttet som va grillat på nya grillen smakade himmelskt.....TACK Sjöstedts ♥

Ordentligt med motion fick jag på vägen hem, då jag lånade Johannas cykel för att ta mig hem. För det första måste Johanna har väldigt långa ben, för jag hade lite svårt att nå ner....så varje tramptag känns lite extra....;-) + att när jag va uppe på Dalamad så tog jag nog i lite för mycket för då pajjade kedjan, så då va det bara och bära bakdelen på cykeln hem...INTE kul och INTE lätt och INGET jag va sugen på just då, träningsvärk i armen idag ;-) Men jag är ändå tacksam över att jag fick låna cykeln, missförstå mig inte ;-)

Trevlig helg på er!

3 kommentarer:

  1. Låter helnice, synd att man inte kunde vara med. Bra med billig träning!

    SvaraRadera
  2. Japp vi var mkt duktiga tycker jag och jag är en aning missnöjd med att du inte nämner dina lagkamrater!!!
    Kram o hoppas vi ses snart igen!

    SvaraRadera