fredag 20 november 2009

Skärp er!!!

Hur är det möjligt. Hur kan Erik och Reza hänga löst...Jag fattar ingenting.
Stjärnor i mina ögon är Erik, Reza och Calle.
Maritte sjunger jättebra men imponerar inte. Tove är bara för mycket, ledsen men jag måste avreagerar mig på något sätt. Gillade Tove jättemycket när Anders "upptäckte" henne. Men vet inte vad som har hänt sedan dess...har det stigit henne över huvudet kanske jag vet inte men det kryper i kroppen när hon pratar och hennes onaturliga scenspråk gör mig galen. Men hennes stämma är vacker som bara den, synd att hon förändrats så. Reza däremot vilken artist...hoppas hon släpper en skiva ändå, jag kommer att köpa den.

MEN om vi ska prata om något helt annat, imorrn ska jag äntligen få uppleva magi igen. Maria och jag sätter oss i bilen för att åka 45 mil till Örebro och få njuta av detta.....

http://www.youtube.com/watch?v=AbytkjOshKU

jag längtar så mycket så de spritter i kroppen...ja ni har säkert upplevt den känslan någongång.

Trevlig helg på er

2 kommentarer:

  1. Jag tycker Erik ska vinna hela skiten! :)
    Kram ia (skickar från mammas)

    SvaraRadera
  2. Erik och Reeza är ju helt gudomliga... men jag håller inte riktigt med dig om Tove och Calle ;-) Ha en riktigt härlig helg med Takida.
    Kraum

    SvaraRadera